Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Από τους 300 μίλησαν δύο εκ των οποίων ο ένας Ν.Δ. Μπράβο σου Γιάννη Μανώλη!


Γιάννης Μανώλης “Όχι στην φίμωση των blogs”

"O Γιάννης Μανώλης σε μια συνέντευξη που μιλάει για όλα στην Σωτηρία Παπαδοπούλου, για την φίμωση των blogs, για τα πολιτικά τζάκια, για τα σχέδια του για το μέλλον!
«Η συζήτηση που γίνετε και μπορεί να οδηγήσει στην φίμωση των blog εμένα με βρίσκει αντίθετο...
Έχω δεχτεί την κριτική και εγώ από τα blogs πάρα πολλές φορές, όμως πρέπει να σας πω, ότι παρά την υπερβολή που υπάρχει πολλές φορές από κάποια από αυτά, τα blogs έχουν αποκαλύψει πολλές υποθέσεις που αν δεν ήταν αυτά δεν θα έβλεπαν το φώς της δημοσιότητας!
Ενοχλούν πολλούς και φαίνεται ότι ενοχλούν, όμως καλύτερα να υπάρχουν ακόμα και όταν υπερβάλουν ή συκοφαντούν παρά να τα φιμώσουν, έστω και αν έχει να κάνει με επιθέσεις στο πρόσωπό μου! Έχω γίνει αντικείμενο και χλευασμού και κριτικής και συκοφαντικής επίθεσης από κάποια blogs, όμως δεν θα δεχτώ να κλείσουν και να σταματήσουν τις ελεύθερες πηγές πληροφόρησης, αυτές τις αδέσμευτες κατά βάση φωνές, έστω και αν κάποια από αυτά εξυπηρετούν συμφέροντα.
Στο σύνολο τους είναι αδέσμευτα και πάντα θα βγαίνει η αλήθεια από αυτούς που δεν δεσμεύονται, που δεν κρίνονται, που δεν έχουν να δώσουν λόγο πουθενά.»
"Παραπολιτικα Αργολιδα" "

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2009/07/blogs-300.html

troktiko: Και η θεά Εύα Καϊλή πήρε θέση αμέσως

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου