Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Τηλέμαχος Κοκτσίδης : "Ελάτε στον Κούκο να παίξουμε μπάλα"


Ο προπονητής Τηλέμαχος Κοκτσίδης επέστρεψε στη γενέτειρα του στον Κούκο Πιερίας από την Αμερική πριν από τρία χρόνια. Σήμερα είναι 65 ετών και στα σαράντα χρόνια που έζησε στην Αμερική ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο ως επάγγελμα και διατέλεσε προπονητής της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου Αμερικής. Σήμερα είναι προπονητής της ποδοσφαιρικής ομάδας του Κούκου. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο και τον


αθλητισμό, καθώς και η επιθυμία του να προσφέρει στους συνανθρώπους του και στην Πιερία όσα περισσότερα μπορεί, όσον αφορά τον αθλητισμό, τον έσπρωξε να δημιουργήσει πριν δύο χρόνια ένα όμορφο ιδιωτικό γήπεδο στον Κούκο, ώστε να μπορούν να παίζουν μπάλα τα παιδιά (μικρά και μεγάλα) της περιοχής, αλλά και από όλη την Πιερία , καθώς και ομάδες ποδοσφαιρικές Ο κ. Κοκτσίδης μας είπε τα εξής :
"Θέλω όσοι φίλοι από την Πιερία θέλουν να έρθουν να κάνουν αθλητισμό και όχι πρωταθλητισμό να έρθουν σε επαφή μαζί μου είτε έρθουν μεμονωμένα και εγώ θα τους εντάξω σε ομάδα, είτε έρθουν ως ποδοσφαιρική ομάδα, να έρθουν εδώ στον Κούκο στο γήπεδο που ονομάζεται "ΑΝΔΡΕΑΣ" να παίξουν ποδόσφαιρο. Η ηλικία δεν παίζει κανένα ρόλο. Εγώ είμαι 65 και ακόμη παίζω μπάλα. Θα ήθελα να δω πολλούς σαν και μένα που αγαπούν το ποδόσφαιρο να μου τηλεφωνήσουν και να ετοιμαστούμε για του χρόνου. Ξεκινήσαμε με τέσσερις ομάδες με παίκτες από ηλικίες 35 ετών και πάνω και θα όπως πάμε θα τις κάνουμε σιγά - σιγά δεκατέσσερις και έχουμε και δύο ομάδες παιδικές. Και όπως είδατε σήμερα έγινε ο τελικός του 2009 και το κύπελλο το πήρε η ομάδα της Σεβαστής. Το γήπεδο όσο πάει θα βελτιώνεται και θα μεταμορφώνεται σε ένα σύγχρονο γήπεδο που δεν θα του λείπε τίποτα. Επομένως καλούμε όλον τον κόσμο της Πιερίας που θέλει να έρθει να παίξει μπάλα μαζί μας να μου τηλεφωνήσει στο 6942778649".
0 σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου