Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

23χρονη διεκδικεί τη δημαρχία Βέροιας

23χρονη διεκδικεί τη δημαρχία Βέροιας

Σε μια εποχή που οι νέοι απαξιώνουν την πολιτική, τα κόμματα και τους θεσμούς, μια νέα γυναίκα, η 23χρονη Χρύσα Σαββαΐδου, είναι υποψήφια δήμαρχος Βέροιας, επικεφαλής του συνδυασμού “Ενεργοί πολίτες για τον δήμο Βέροιας”. Μάλιστα κατέχει την πρωτιά της νεότερης υποψήφιας δημάρχου πανελλαδικά.

Δεν είναι επαγγελματίας πολιτικός, διότι, όπως η ίδια εξήγησε στη “Μ”, “δεν ανήκω σε κανένα κόμμα και ο λόγος που δέχτηκα να είμαι υποψήφια είναι ότι η κίνησή μας έχει ένα και μόνο στόχο: Να βγάλει τον πολίτη στο προσκήνιο”.

Η Χρύσα είναι τελειόφοιτος της σχολής Νηπιαγωγών του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και, όπως όλοι οι νέοι, αναζητά εργασία. “Θα ήθελα πάρα πολύ να συνδράμω, ώστε το δημοτικό συμβούλιο που θα προκύψει από τις εκλογές του Νοεμβρίου να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη, για να ανοίξουν θέσεις εργασίας. Είναι το οξύτερο πρόβλημα των νέων. Αυτό εισπράττω σε κάθε συζήτηση με τους φίλους μου”.

Δεν έχει πολιτική πείρα και το παραδέχεται. Η πρώτη επαφή της με την πολιτική έγινε πριν από μία εβδομάδα, όταν τα μέλη της παράταξής της την ψήφισαν ως επικεφαλής και εκείνη δέχτηκε, έτσι απλά.

Το σκεπτικό όλων ήταν να επιλεγεί ένας άνθρωπος που να συμβολίζει κάτι και όχι απλά να είναι ένας ακόμη υποψήφιος”, εξηγεί η Χρύσα. Και προσθέτει: “Στην τελευταία σύσκεψη της παράταξής μας μου πρότειναν να ηγηθώ του ψηφοδελτίου. Δέχθηκα γιατί πιστεύω ότι η υποψηφιότητά μου έχει έναν συμβολισμό και συγχρόνως αποδεικνύει ότι υπάρχουν διέξοδοι για τους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά και απορρίπτουν τις παλαιοκομματικές συνταγές”.


“Τρόμαξα!”
Για την 23χρονη Χρύσα η προεκλογική περίοδος είναι μια διαδικασία δύσκολη. Δεν έκρυψε ότι στην αρχή τρόμαξε. “Μετά από μια εβδομάδα, σίγουρα είμαι σε καλύτερη κατάσταση, όμως το άγχος παραμένει. Το δυσκολότερο απ’ όλα για μένα είναι να κρατήσω τις ισορροπίες ανάμεσα στην προσωπική και στην πολιτική ζωή μου. Προς στιγμήν τα καταφέρνω, αλλά όσο πλησιάζουν οι εκλογές ο προσωπικός μου χρόνος περιορίζεται”.

Πώς όμως αντιμετωπίζει η τοπική κοινωνία της Βέροιας μια 23χρονη υποψήφια δήμαρχο;

“Αν όλοι αυτοί που με ενθαρρύνουν με ψηφίσουν, τότε πάω για θρίαμβο!”, λέει η Χρύσα με αρκετή δόση χιούμορ. “Είναι γεγονός ότι με πλησιάζουν πολλοί συμπολίτες μου και με εμψυχώνουν. Δεν ξέρω πώς αυτό θα μεταφραστεί στην κάλπη, αλλά όπως και να έχει ο κόσμος είναι έτοιμος να δεχτεί το καινούργιο, να ξεφύγει από κατεστημένες νοοτροπίες”.

Το προσωπικό της στοίχημα είναι να συμβάλει στον εκδημοκρατισμό, όπως λέει, της λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου. “Πιστεύω μου είναι ότι οι αξιόλογες προτάσεις πρέπει να ψηφίζονται από όλες τις παρατάξεις. Μόνο με πραγματική συνεργασία, μακριά από μικροκομματικές σκοπιμότητες, μπορούν κάποια πράγματα να προχωρήσουν στην πόλη μας”, καταλήγει.

πηγή Μακεδονία anartisi--aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου