Κυριακή 20 Απριλίου 2014

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΜΑΓΚΑΣ! Δείτε πως αντέδρασε απέναντι στην ΕΦΟΡΙΑ ένας πραγματικός Έλληνας!!!

Δείτε πως αντέδρασε απέναντι στην εφορία του Στουρνάρα ένας Έλληνας. Δείτε προσεκτικά και αναρωτηθείτε: Ποια είναι η δική σας στάση;... "Τηλεφωνική κλήση δέχθηκα σήμερα από το Υπουργείο Οικονομικών 2104802668: - Ο κύριος Τίγκας Ιάκωβος του Σπυριδόν; - Μάλιστα του Σπυρίδωνος. Τι θέλετε; - Από το Υπουργείο Οικονομικών σας τηλεφωνούμε. Απ΄ότι μας δείχνει το σύστημα, δεν
έχετε υποβάλει φορολογική δήλωση για το 2012. Αυτό ισχύει; - Ναι ισχύει γιατί; - Και γιατί δεν υποβάλατε δήλωση; - Γιατί δεν αναγνωρίζω υποχρέωσή μου, να υποβάλω φορολογική δήλωση στους δοσίλογους & κατακτητές της Πατρίδας μου. Στους Προδότες της Ελλάδας. - Όπως νομίζετε. Ομως το σύστημα ούτε εφέτος σας επιτρέπει να υποβάλετε δήλωση, γιατί δεν κάνατε πέρυσι!!!;;; - Δεν μου λέτε; Το σύστημά σας σας ενημέρωσε ότι έχω υποβάλει μήνυση κατά της ΔΟΥ Πολυγύρου & κατά παντός υπευθύνου για παράνομη επιβολή φόρου, τον οποίο αδυνατώ να πληρώσω, & ο οποίος μου επιβλήθηκε βάσει μιάς παράνομης δανειακής σύμβασης που υπογράφτηκε χωρίς να με ρωτήσει κανείς & χωρίς να περάσει από την Βουλή, σε ένα ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο του Ηνωμένου Βασιλείου, & παραχωρεί την Εθνική κυριαρχία με βάση το Αγγλικό δίκαιο; - Οχι κύριε Τίγκα, το σύστημα δεν μπορεί να τα δει αυτά. - Λοιπόν άκουσε. Να πεις σε εκείνη την ποντικομαμή τον Στουρνάρα, ότι δεν έχω καμία υποχρέωση να υποβάλω φορολογική δήλωση, στους Αγγλους & στους Γερμανούς, παρά μόνον στο Ελληνικό Κράτος, το οποίο δεν υπάρχει, γιατί βρίσκεται υπό κατοχή. - Να του πεις ακόμη ότι δεν αναγνωρίζω την παρούσα Κυβέρνηση των προδοτών ως Κυβέρνηση της Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλά τους θεωρώ προδότες & δοσίλογους εχθρούς της Πατρίδας μου & της ιδιοκτησίας μου, η οποία προστατεύεται από το Σύνταγμα. - Όποιος τολμήσει & έρθει κατά δω, οι καραμπίνες είναι γεμάτες. Εχουμε πόλεμο. - Να του πεις ακόμη, ότι θα φύγετε με ελικόπτερο σύντομα αν προλάβετε. Ενημερώστε & την Μέρκελ, ότι εδώ δεν περνάει η μπογιά της. - Μάλιστα κύριε Τίγκα όπως νομίζετε, το μήνυμά σας έχει καταγραφεί. Θα διαβιβαστεί αρμοδίως. Καλύτερα μιάς ώρας Ελεύθερη Ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά & φυλακή. Ιάκωβος Τίγκας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου