Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

Σφακιανάκης: Υπάρχει σχέδιο για εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας δικτατορίας


«Δεν ανήκω πουθενά. Είμαι Έλλην»

Σχέδιο συνωμοσίας απέναντι στην Ελλάδα βλέπει ο Νότης Σφακιανάκης. Ο τραγουδιστής μιλώντας στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα υπογραμμίζει ότι «τώρα μας φέρνουν σκοπίμως λαθραίους μετανάστες ούτως ώστε να γίνει μια πληθυσμιακή αλλοίωση και να πετύχει η παγκοσμιοποίηση. Το σχέδιο είναι να γίνουν όλα ίσωμα».

Ο... 

Νότης σημειώνει ότι «οι λαοί έχουν προβατοποιηθεί και δεν αντιμετωπίζουν τα πράγματα με τον πρέποντα τρόπο, έχουν δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε οι δυνάστες τους να τους αναγκάζουν να φύγουν από τις πατρίδες του. Αυτός είναι ένας παγκόσμιος φασισμός: Φεύγω από την πατρίδα μου, έρχομαι στη δική σου χωρίς να ρωτήσω κανέναν βιάζω τους νόμους της δικής σου πατρίδας και μετά κάνω και διαδήλωση. Ρε φίλε δεν πας να γαμ.... κάπου αλλού; Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με κακία, ούτε με ρατσισμό».

Ο ίδιος κάνει λόγο για σχέδιο για εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας δικτατορίας «δηλαδή όλοι να φτάσουμε σε ένα τέτοιο σημείο που να απαυδήσουμε με τους ηγέτες που υποτίθεται πως εμείς οι ίδιοι έχουμε ορίσει».

«Είμαι ευγενής και από καλός γένος και δε γίνεται να είμαι φασίστας. Δεν ανήκω πουθενά. Είμαι Έλλην» συμπληρώνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου