Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2022

 

«ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΕΘΑΜΕΝΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ… ΑΦΟΥ ‘ΣΕΙΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ, ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΕΤΕ, Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΠΕΦΤΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ… ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ. ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΓΩΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 
xios-MAKELEIO

Πριν από λίγη ώρα, στους συναδέρφους του makeleio.gr, δόθηκε δήλωση από τον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο.

Η δήλωσή του:

«Ως ρεπόρτερ τα τελευταία 34 χρόνια, ορκίζομαι εις το όνομα του πεθαμένου πατέρα μου που με μεγάλωσε με τον αξιακό κώδικα της αληθινής οικογένειας ότι αν και λυτοί και δεμένοι του παρακράτους ζητούν το κεφάλι μου στο πιάτο, αν κ εδώ και 2 χρόνια μια ανεξιχνίαστη απόπειρα φόνου εναντίον μου εξυφάνθηκε και εκτελέστηκε για το βιολογικό μου τέλος, από το Μαξίμου και εξακολουθεί να υφίσταται με υπογεγραμμένο ανοιχτό συμβόλαιο θανάτου, δεν θα ησυχάσω ούτε εγώ ούτε η δημοσιογραφική ομάδα του Μακελειό αν δεν παραδοθούν οι βιαστές των παιδιών μας στη δικαιοσύνη.
Αν και η τιμωρία τους θα πρέπει να ήταν μια σφαίρα στο κεφάλι.

Ηγεσία της αστυνομίας και κυβέρνηση ανώμαλων όχι μόνον κουκουλώνουν ονόματα δικαστών, μεγαλοπαραγόντων, οικονομικά ισχυρών, ακόμα και υπουργών, χαλκεύοντας δικογραφίες, αλλά διαπράττουν κακουργηματικές πράξεις που μέχρι το τέλος της ζωής μου, θα κάνω το παν για τη σέντρα τους στο απόσπασμα.

Πολιτικός ούτε ήμουν ούτε είμαι.

Πατέρας δυο ανηλίκων κοριτσιών που δεν μπορεί να κοιτάζει τα σπλάχνα του στα μάτια, αν πρώτα δεν έχει κάνει το καθήκον του.

Κάντε το λοιπόν κι εσείς με την ηθική υποστήριξη αυτής της έρευνας που πρέπει να γίνει μαζικό κίνημα εξυγίανσης

Στέφανος Χίος
Ρεπόρτερ
Εμπνευστής του κινήματος εθνικής απελευθέρωσης 

Ανάθεμα τους και ανάθεμα στο σιχαμένο πολιτικό σύστημα ερπετών και κτηνανθρώπων

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου