Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Άγριες φάπες Φαήλου προς Ντόρα! Ντρέπεσαι να πεις την λέξη…

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 
failos ntrora

Του Φαήλου Κρανιδιώτη
ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΠΟΛΕΜΟΣ.
Με την Ντόρα έχουμε μεγάλες διαφορές. Της αναγνωρίζω ικανότητα και δεν ξεχνώ πως όταν το 2014 τα βλήματα του περιθωρίου μου έβαλαν εμπρηστική βόμβα στο γραφείο μου, ενώ ήμουν μέσα, ήταν η πρώτη που μου τηλεφώνησε, παρά τις διαφορές αυτές και πολλά άρθρα μου εναντίον της.
Δεν περίμενα όμως να είναι τόσο επιπόλαιη και να λέει, όπως στον Γ.. Παπαχρήστο, να πάμε στην Χάγη κι αν χάσουμε την ΑΟΖ του Καστελόριζου δεν πειράζει, θα κερδίσουμε την ΑΟΖ της Ρόδου και της Λέρου!
Τέτοιες θέσεις δημόσια διατυπωμένες υπονομεύουν το εσωτερικό μέτωπο και το μήνυμα αποτροπής της χώρας.
Τί άλλο πρέπει να κάνει ο Ερντογάν, πόσο ακόμη πιο τραμπούκος, δουλέμπορος, παλιάνθρωπος,ισλαμοφασίστας; και τρομοκράτης Γενοκτόνος πρέπει να γίνει, ώστε η μαυροελίτ της συμφοράς που έχουμε, να πάρει απόφαση πως αυτό το λυσσασμένο θηρίο ΔΕΝ εξημερώνεται. ΔΕν είναι το Βέλγιο ή το Λουξεμβούργο.
ΚΙ ακούω πως αρκετοί λέει «νομικοί» έχουν την ίδια άποψη πέριξ της εξουσίας. Πϊσσα και πούπουλα! Τί νομίζουν; Πως η Τουρκία είναι ειρηνικός γείτονας και θα πάμε στο Ειρηνοδικείο για διαφορές νομής;
Ντόρα μου και ομοϊδεάτες, ό,τι δίνουμε στην Τουρκία, απλά της ανοίγει την όρεξη.
Ο λαός μας δεν έχει ξοδέψει και ξοδεύει δισεκατομμύρια επί δισεκατομμυρίων για όπλα για να τα κονομάνε οι Άκηδες και οι Γιάννοι αλλά για να πολεμήσουμε τον εχθρό που θα τολμήσει να παραβιάσει τα σύνορα μας και να βλάψει με τετελεσμένα τα συμφέροντα μας.
Αν λοιπόν ο Τούρκος τολμήσει, να ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ! Υπάρχει ξέρεις κι η σοβαρή πιθανότητα να κερδίσουμε….
ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου