Δευτέρα 30 Απριλίου 2012


Θέλω να λέω οτι είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και να μην ντρέπομαι.

Είμαι ένας ΕΛΛΗΝΑΣ 36ετών μετά απο 38 χρόνια Προεδρευόμενης Κοινοβουλευτικής Δικτατορίας, γιατί δικτατορία είχαμε, δεν θέλω άλλο ναι δεν θέλω άλλο .
Θέλω να λέω οτι είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και να μην ντρέπομαι. Θέλω ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ . θέλω να εφαρμόζονται οι νομοί επιτελούς σ αυτη τη χωρά. Δεν θέλω να ψάχνω βύσμα.
Θέλω να μιλάω Ελληνικά στην χωρά μου και οχι να ψαχνω τι καταγωγη εχει ο διπλανος μου για να μπορεσω να συνεννοηθώ. Δεν ξερω Ρωσοποντιακα, δεν ξέρω Αλβανικά,
δεν ξέρω Πακιστανικά. Ξέρω ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Κάποιοι πολέμησαν για να....
είναι ελεύθερη αυτή η χώρα και κάποιοι γιατί εμείς τους αφήσαμε μας υποδούλωσαν αμαχητί. Δεν θέλω
νεα τάξη πραγμάτων ,δεν θέλω μνημόνια. Θα ψηφίσω ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ γιατί αυτοί μου μιλάνε για ΠΑΤΡΙΔΑ για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ για ΕΛΛΑΔΑ. Γιατί κυρίως δεν έχω να χάσω
τίποτα ,τι άλλο να χάσω άλλωστε δεν μου έχει μείνει και τίποτε. Βλέπω και διαβάζω τις τελευταίες μέρες ,στην ΤV στο ίντερνετ ένα σωρό λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να μπει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ στη βουλή , γιατί όλο αυτό , μήπως κάποιοι φοβούνται. Γι΄ αυτό και μονό θα τους ψηφίσω. ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ. ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΞΩ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.


Κάντε κλικ εδώ για Απάντηση ή Προώθηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου