Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

ΝΕΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΣ


Άλλη μια αποχώρηση από το συνδυασμό "Αναγέννηση" του δημάρχου Παραλίας Γιώργου Κεραμιδιώτη μετά από τις παραιτήσεις του προέδρου του δημοτικού συμβουλίου Γιώργου Κουθουρίδη και του αντιδημάρχου Παναγιώτη Αθανασιάδη έρχεται τώρα να προστεθεί στις "διαρροές" που σημειώνονται τον τελευταίο καιρό στο συνδυασμό της δημοτικής συμπολίτευσης.

Πρόκειται για την ανεξαρτητοποίηση του δημοτικού συμβούλου Διονύση Χαρισσόπουλου
από το συνδυασμό του δημάρχου Παραλίας.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΧΑΡΙΣΣΟΠΟΥΛΟΥ

Ο κ. Χαρισσόπουλος έκανε την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009 την εξής δήλωση στο δημοσιογράφο Αποστόλη Λέινα :
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, κυρίως τους δημοτικούς συμβούλους, με τους οποίους συνεργάσθηκα τα δύο πρώτα χρόνια ως πρόεδρος δημοτικής επιχείρησης. Η συνεργασία μου μαζί τους ήταν άψογη και πολύ εποικοδομητική.
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως όμως νιώθω ότι πλέον δεν μπορώ να συνεχίσω να συνεργάζομαι με το συνδυασμό "Αναγέννηση" του δημάρχου κ. Κεραμιδιώτη και δηλώνω την παραίτηση μου από το συνδυασμό και την ανεξαρτητοποίηση μου και θα διατελέσω το υπόλοιπο της θητείας μου ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Οι λόγοι της ανεξαρτητοποίησης μου είναι πάρα πολλοί. Νιώθω ότι δεν ανήκω πια στην οικογένεια του συνδυασμού του κ. Κεραμιδιώτη και αισθάνομαι επίσης ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω σε τυχόν μελλοντικά μου καθήκοντα στους κόλπους αυτού του συνδυασμού. Αυτοί είναι και οι λόγοι που απέρριψα τις συνεχείς προτάσεις του κ. Κεραμιδιώτη να αναλάβω τη θέση του αντιδημάρχου μετά την παραίτηση από τη θέση αυτή του κ. Παναγιώτη Αθανασιάδη, διότι πιστεύω ότι έχει εκλείψει πια το κλίμα συνεργασίας των δύο πρώτων ετών".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου