Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Δημήτρης Μυλωνέρος : Απαξιώνει ή όχι ο ΕΝ ΑΡΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ πλήρως την απόφαση που έλαβε η Ελληνική πολιτεία εις βάρος του, βάζοντας πρώτα την προσωπική του πολιτική ιδιοτέλεια ως ένας άλλος καρεκλοκένταυρος και εξουσιομανής;

Συνδημότες και συνδημότισσες,

Πάντα πίστευα και πιστεύω σε ένα κράτος δικαίου, όπου εφαρμόζονται οι αρχές και οι νόμοι του, καθώς και στην ελευθερία του λόγου άλλα και της διαφορετικότητας των απόψεων. Γιατί, αν θέλουμε να λέμε πως ζούμε σε μια ευνομούμενη πολιτεία, θα πρέπει να μπορούμε να προασπίσουμε όλα τα παραπάνω.
Έχοντας λοιπόν σαν γνώμονα όλα αυτά, τη Δευτέρα 09/05/2011 στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου για την ανάδειξη του αναπληρωτή Δημάρχου, έθεσα υποψηφιότητα εφαρμόζοντας το δημοκρατικό μου δικαίωμα να είμαι υποψήφιος.

Βέβαια η υποψηφιότητα μου αποτελούσε μια συνειδητή πολιτική επιλογή, τη στιγμή που γνώριζα πως σχεδόν το σύνολο της δημοτικής ομάδας πειθαρχούσε στον κ. Παπαθανασίου. Μ’ αυτήν μου την απόφαση επιδίωξα να διαχωρίσω την θέση μου και με προσωπικό κόστος, ώστε να μην συμμετέχω σε μία διαδικασία-παρωδία, όπως αυτή σχεδιάστηκε στο παρασκήνιο και αποσκοπεί στον πλήρη έλεγχο του Δ. Δίου Ολύμπου από ένα άνθρωπο που στερείται πλέον της πολιτικής, της νομικής αλλά και της ηθικής νομιμοποίησης.

Αλήθεια πώς φτάσαμε στο πρακτικό της 12ης Μαΐου 2011 με το οποίο τίθεμαι εκτός της δημοτικής πλειοψηφούσας παράταξης και αυτομάτως εκπίπτω του αξιώματος του αντιδημάρχου;

Στο πρακτικό που μου κοινοποιήθηκε στις 16/05/2011 για την ανεξαρτητοποίηση μου από την ομάδα, όπου υπογράφουν και οι 15 δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας, καθώς και ο ΕΝ ΑΡΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Γ. Παπαθανασίου, μου αναφέρουν ως κύριο λόγο της αποπομπής μου, την τάχα προσβλητική γι’ αυτούς επιστολή μου που εξέδωσα στον τύπο στις 07/05/2011. Αλλά δεν αναφέρουν πουθενά την απαξίωση του κ. Παπαθανασίου στους νόμους του κράτους.

Είναι άραγε ψέματα ότι μετά την απόφαση του Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης να θέσει σε αργία τον ίδιο τον κ. Παπαθανασίου από το αξίωμα του Δημάρχου, ο ίδιος την ημέρα εκείνη βγήκε δημόσια και είπε πως θα εξακολουθεί να διοικεί το Δ. Δίου Ολύμπου, απλώς κάποιος άλλος θα υπογράφει; Απαξιώνει ή όχι ο ΕΝ ΑΡΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ πλήρως την απόφαση που έλαβε η Ελληνική πολιτεία εις βάρος του, βάζοντας πρώτα την προσωπική του πολιτική ιδιοτέλεια ως ένας άλλος καρεκλοκένταυρος και εξουσιομανής;

Αλήθεια, στην επιστολή μου στις 07/05/2011 έπραξα κάτι διαφορετικό από το να στιγματίσω αυτά τα γεγονότα; Είναι ή όχι ο κ. Παπαθανασίου σήμερα εντολοδότης, καθώς παραμένει στο γραφείο του δημάρχου και είναι ή όχι ο κ. Φαρμάκης εντολοδόχος που εκτελεί τις προσταγές του αναντίρρητα;

Μίλησα για βελούδινες διαδοχές και για «Άρχοντα του δαχτυλιδιού». Είναι ψέμα πώς την πρώτη μέρα που βγήκε η απόφαση της αργίας ο κ. Παπαθανασίου βγήκε δημόσια και μίλησε για τον κ. Φαρμάκη, ενεργώντας αυτόβουλα και χωρίς καμία συναίνεση της ομάδας που τόσο πολύ θέλει να επικαλείται;

Επίσης μίλησα για παρασκήνιο και προειλημμένες αποφάσεις. Αλήθεια, δεν εξηγείται τώρα η επιμονή του κύριου Παπαθανασίου να τοποθετήσει μέχρι σήμερα τον κ. Φαρμάκη Αντιδήμαρχο και πρόεδρο της ΔΕΑΔΟ(ΔΕΑΛ), δηλαδή της δημοτικής επιχείρησης εξαιτίας της οποίας παραπέμφθηκε για απιστία σε βαθμό κακουργήματος;

Σήμερα που πλέον ουδείς πιστεύει τα όσα ισχυριζόταν ο κ. Παπαθανασίου για τα περί αργίας του, συμπληρώνεται το πάζλ. Αλήθεια όταν ένας εν αργία δήμαρχος επιμένει να κάθεται στο γραφείο του και ουσιαστικά να διοικεί το δήμο από εκεί, αυτό δεν συνιστά πως το διοικεί από το παρασκήνιο και το σκοτάδι; Χωρίς καμιά νομιμοποίηση;

Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν είμαι εγώ που έθεσα υποψηφιότητα, ασκώντας το δικαίωμα και την υποχρέωση που είχα από τη στιγμή που εξελέγην πρώτος στην προτίμηση του εκλογικού σώματος . Το πρόβλημα είναι ότι τέθηκε σε αργία ο ίδιος ο δήμαρχος, ο οποίος προεκλογικά μας διαβεβαίωνε πως δεν τίθεται θέμα αργίας του, παρά τις κασσάνδρες όπως ο ίδιος έλεγε.

Σήμερα θα πρέπει όλοι μας να ζητήσουμε μια μεγάλη συγνώμη απ’ όλους τους δημότες του Δ. Δίου Ολύμπου και πρώτος απ’ όλους ο κ. Παπαθανασίου ο οποίος απ’ ό,τι φαίνεται γνώριζε το πρόβλημα και την πιθανή αργία του, αλλά κατήλθε στις εκλογές παραπλανώντας τόσο εμάς τους υποψήφιους και σήμερα δημοτικούς συμβούλους αλλά και τους πολίτες αυτού του δήμου. Αποτελεί γεγονός πως ίσως δεν έπρεπε και όλοι εμείς οι υποψήφιοι να ήμασταν και τόσο καλόπιστοι στις κάλπικες διαβεβαιώσεις του περί μιας μεθοδευμένης πολιτικής εξόντωσης του από τους αντιπάλους του.

Τέλος, δηλώνω πως δεν μετανιώνω γι’ αυτήν μου την επιλογή, διότι πρόκειται για μια ευσυνείδητη πολιτική συμπεριφορά χωρίς καιροσκοπισμούς και διασφάλιση των υφιστάμενων πολιτικών και λοιπών ιδιοτελειών.

Λυπάμαι για τη στάση των συναδέλφων μου, όπου ελαφρά την καρδιά, υπέγραψαν τη διαγραφή μου, ως προϊόν επιβολής του κ. Παπαθανασίου. Δηλώνω πως δεν τους κακίζω και πως θα συνεχίσω αταλάντευτα, μέσα στα πλαίσια του αξιακού κώδικα που πρεσβεύω να υπηρετώ τον τόπο μου.


Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Δίου-Ολύμπου

Δημήτρης Ν. Μυλωνέρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου