Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Ορίστε Μάκη, πάρε άλλη μια ξεφτίλα - Αναδημοσιεύουμε την καταγγελία σου για Μπόμπολα

ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ;

ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΡΗ;


Για να καταλάβει ο Μάκης και ο φίλος του υπουργός Γιάννης Μαγκριώτης πόσο πίσω είναι οι άνθρωποι εμείς ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ από το Portal του Μάκη ότι λέει για τον Μπόμπολα. Άντε Μάκη να δεις ότι δεν έχουμε σχέση ούτε με τον Μπόμπολα. Αν είχαμε δεν θα το βάζαμε κ.Μάκη. Τόσο αξιόπιστοι είστε όλοι σας οι δημοσιοΚΑΦΡΟΙ και με μια κίνηση σας κάνουν ρόμπα τα blogs.

Έτσι για να γελοιοποιηθείς άλλη μια φορά και να καταλάβεις ότι η διαπλοκή περνάει από σένα όπως και τα 15εκ. ευρώ που πήρες από τον Μπόμπολα(ενώ μπορούσε να πάρει το 60% και να μείνει ο Μάκης με τις μετοχές χωρίς να μπορεί να πάει στην εφημερίδα).
Τώρα Μάκη που εμείς βάζουμε για Μπόμπολα(και για όποιον άλλον θέλεις) θα βγάλεις και εσύ για τα εικονικά τιμολόγια του Κουρή; pleaseeeeeeeeeeeeeeee.

"Οι εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο της παράκαμψης των Τεμπών και επεδίδοντο στις περίφημες ανατινάξεις στον ορεινό όγκο του Κισσάβου είναι οι εξής:

«Hochtief PPP Solutions GmbH» (35%),

«Άκτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε.» (20%)-των συμφερόντων του εκδότη των εφημερίδων «Έθνος» και «Πρώτο Θέμα» κ. Γιώργου Μπόμπολα,

«J & B Άβαξ Α.Ε.» (16,25%), συμφερόντων του Δάκη Ιωάννου «Vinci Concessions S.A.» (13,75%),

«ΑΕΓΕΚ» (10%) συμφερόντων Μαρούλη

«Αθηνά ΑΤΕ» (5%) που ελέγχεται κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της από τον επιχειρηματία Δάκη Ιωάννου.

Πρόσφατα στο Τεχνικό Επιμελητήριο συζητήθηκε το θέμα της κατολίσθησης και συστάθηκε επιτροπή αποτελούμενη από μέλη του επιμελητηρίου και...

του Πολυτεχνείου, προκειμένου να υπάρξει κάποιο πόρισμα. Το ερώτημα το οποίο αναμένεται να απαντηθεί είναι κατά πόσον για τη διάβρωση του εδάφους ευθύνονται οι ελεγχόμενες εκρήξεις για τη διάνοιξη των τούνελ, οι βροχοπτώσεις και τα έντονα καιρικά
φαινόμενα ή και τα δύο μαζί.

Εν αναμονή του πορίσματος, λοιπόν, γιατί ήδη έχουν αρχίσει οι ψίθυροι ότι το πόρισμα θα βγει… δύσκολα, λόγω του μεγέθους του εργολάβου, που βρίσκεται πίσω από τα συγκεκριμένα έργα, των τεράστιων αποζημιώσεων που θα πρέπει να δοθούν, εφόσον προκύψουν ευθύνες, αλλά και των ποινικών ευθυνών, εφόσον πέρα από το θάνατο του Ιταλού μηχανικού, είχε τεθεί σε διαρκή κίνδυνο και η ζωή χιλιάδων Ελλήνων πολιτών.

Αν κανείς ρίξει μία ματιά στον κατάλογο των συμμετεχουσών εταιρειών αντιλαμβάνεται πλήρως ποιον «ΕΡΓΟΛΑΒΟ» αφορά το ζήτημα. Είναι ηλίου φαεινότερο πως και η πολιτική γραμμή που ακολουθεί μία εκ των εφημερίδων που ελέγχει, το «Πρώτο Θέμα», τουλάχιστον στις πολύ πρόσφατες εκδόσεις της, προδίδει τον πανικό που επικρατεί στο Συγκρότημα του Πήγασου γενικότερα.

Είναι επίσης ηλίου φαεινότερο πως οι επιθέσεις της εν λόγω εφημερίδας κατά συγκεκριμένων πολιτικών προσώπων που όλα ανεξαιρέτως ανήκουν στον τομέα ευθύνης του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ, δηλαδή την Τίνα Μπιρμπίλη, Υπουργό Περιβάλλοντος, και τον Γιάννη Μαγκριώτη, Υφυπουργό Υποδομών, αποτελούν προειδοποιητικά πυρά.

Η έκρηξη Μαγκριώτη

Την Κυριακή 3 Ιανουαρίου ο Γιάννης Μαγκριώτης προβαίνει σε μία σκληρή και στοχευμένη επίθεση κατά των συμφερόντων αυτών με αφορμή δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος», συμφερόντων Γιώργου Μπόμπολα. Ο Υφυπουργός, αφού διαψεύδει το δημοσίευμα, προβαίνει σε μία πρωτοφανή για τα πολιτικά δεδομένα επισήμανση. Διερωτάται γιατί η εν λόγω εφημερίδα δεν ασχολείται με τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν το Υπουργείο του και καταλήγει:

«Λυπάμαι βέβαια, γιατί, παρ’ ότι στους 3 περίπου μήνες που είμαστε στην Κυβέρνηση και στο Υπουργείο, υπήρχαν πολλά και σημαντικά θέματα που θα μπορούσαν να είναι ειδήσεις και για σας, και δυστυχώς δεν ήταν.

Ως παραδείγματα αναφέρω:

Όλα αυτά που παρουσιάσαμε με τον κ. Ρέππα για την πολιτική του ΥΠΕΧΩΔΕ μέχρι τις εκλογές του Οκτώβρη.

Η φονική κατολίσθηση στα ΤΕΜΠΗ.

Η απόφασή μας να επαναδιαπραγματευθούμε τις Συμβάσεις Παραχώρησης για τους πέντε Αυτοκινητοδρόμους, που υπογράφηκαν το 2007 και πληρώνονται κυρίως με τα ήδη πανάκριβα διόδια, και τα οποία από την Σύμβαση προβλέπεται να αυξηθούν και άλλο, τον επόμενο χρόνο.

Ακόμη η ακύρωση της προεκλογικής δημοπράτησης του Φαραωνικού έργου των Νέων Αυτοκινητοδρόμων Αττικής και του επανασχεδιασμού τους για να μην καταστραφεί το περιβάλλον και η Αττική».

Παρεμπιπτόντως οι αναφορές στα συγκεκριμένα δημόσια έργα αφορούν κατά κύριο λόγω την εταιρεία «ΑΚΤΩΡ», συμφερόντων της οικογένειας Γιώργου Μπόμπολα".




Share on Facebook


Διαβάστε Περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου