Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Η απάντηση του Νότη Σφακιανάκη στους επικριτές του: "Ρε δεν πα να γα... αυτοί που λένε ότι είμαι Χρυσαυγίτης" (βίντεο)




"ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ... ΗΜΟΥΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ"...!!!
ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΙΤΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ...;;; 


Απάντηση στις επικρίσεις που δέχτηκε για τις δηλώσεις του σχετικά με τη Χρυσή Αυγή, έδωσε ο Νότης Σφακιανάκης.

Για την αποχώρηση της Δέσποινας Βανδή από το σχήμα που εμφανίζεται μαζί με τον Νότη Σφακιανάκη είπε: «Εγώ δεν είμαι παιδί μεταναστών. Είμαι ο ίδιος μετανάστης. Πιστεύω ότι είναι λάθος επιλογή της Δέσποινας».
Για την Έλενα Ακρίτα τόνισε: «Μιλάνε κι αυτοί που είναι μέρος του συστήματος». 

Όσον αφορά στα επικριτικά σχόλια που δέχθηκε για τις δηλώσεις του, ο Νότης Σφακιανάκης απάντησε: «Δεν πάνε να…»

Δείτε και το σχετικό απόσπασμα από το Star

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου