Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Κάποιοι ντενεκέδες κατάντησαν την πατρίδα μου απόπατο της Ευρώπης

ΕΑΝ  ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΝΑΨΕΙ Η ΣΠΙΘΑ ΤΟΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟΣ ΘΥΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΕΙ Η ΜΥΓΑ ΣΙΔΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΑΤΣΑΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ       ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑ

Είμαι  ιδιοκτήτης  ενός αυτοκινήτου 1975 cc του....
οποίου κατέθεσα τις πινακίδες στις 17/12/2013 διότι δεν άντεχα να  διαβάζω  και να ακούω (φόρος πολυτελούς διαβίωσης).

Λίγο πριν τις  Δημοτικές  εκλογές του 2014 μου τηλεφώνησαν από το Αστυνομικό τμήμα Λιμένος Χερσονήσου και με ενημέρωσαν ότι είχα διαπράξει τροχαία παράβαση (οδηγούσα με 94χιλ/ώρα με όριο στο σημείο 50χιλ./ώρα) 8 μήνες πριν και συγκεκριμένα στις 2/9/2013 στην Εθνική οδό Ηρακλείου Χανίων που καταγράφηκε με κρυφή κάμερα από συμβατικό αυτοκίνητο της τροχαίας Ρεθύμνου. Μου επέδωσαν το σχετικό έγγραφο (αφού τέλειωσαν οι εκλογές) στις 30/5/2014 που έγραφε ότι μου επιβλήθηκε πρόστιμο 350 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 60 ημέρες.

Έτσι απλά αποφασίζομε και διατάσομε με έκαναν χορηγό του Δήμου Ρεθύμνου και πιθανόν του ταμείου αστυνομικών, χωρίς εγώ να έχω την δυνατότητα να θυμηθώ και να ελέγξω  σε ποιο σημείο έγινε ακριβώς η παράβαση, εάν έγινε, υπό ποιες συνθήκες, αν υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο σε εμφανές και σταθερό μέρος  ένδειξη ορίου ταχύτητας, και γενικά αφαιρώντας μου το δικαίωμα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, (θεμέλιος λίθος της Δημοκρατίας) δια της ανταπόδειξης που θα ήταν εφικτή αν ενεργούσαν σωστά σταματώντας με την στιγμή της παράβασης  και επιδίδοντάς μου το σχετικό έγγραφο. Εξάλλου δεν είναι υπεράνω υποψίας όλοι οι αστυνομικοί, και δεν πιστεύω ότι όλοι εκτελούν άψογα τα καθήκοντά τους. Ποιος μου αποκλείει το δικαίωμα να πιστεύω ότι αν οδηγούσα ένα  μικρότερο και φθηνότερο αυτοκίνητο δεν θα περνούσα χωρίς  να μου βεβαιώσουν παράβαση?

Νοιώθω λύπη, αγανάκτηση και απύθμενο μίσος δεν ντρέπομαι να ομολογήσω για κάποιους ντενεκέδες που με  παράνομες και μη αποδεκτές ικανότητες  (φυσικά δεν εννοώ τους αστυνομικούς) κατάντησαν την πατρίδα μου απόπατο της Ευρώπης, και εξακολουθούν να μας περνούν για ηλίθιους, αναλώνοντας το λίγο μυαλό που διαθέτουν με περισσή αλητεία εφευρίσκοντας τρόπους είσπραξης παράλογα μεγάλων  ποσών  για τους Έλληνες της ύφεσης που ΑΥΤΟΙ και τα ΤΖΑΚΙΑ τους κατάντησαν να ψάχνουν φαγητό στα σκουπίδια φορτώνοντας  στον κόσμο τις ζημιές των τραπεζών .

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΛΥΔΑΚΗΣ  ΜΑΝΩΛΗΣ                Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου