Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Αντώνης Πάτσιας, Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Δίου : "Υπερχρεωμένος ο δήμος μας για τα επόμενα δέκα χρόνια"


Συνέντευξη στον Αποστόλη Λέινα

Με αφορμή την πρόσφατη αποχώρηση σε ένδειξη διαμαρτυρίας όλων των συμβούλων της αντιπολίτευσης από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, όπου μαζί τους αποχώρησε και ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αντώνης Πάτσιας ζητήσαμε να μας πει λίγα λόγια για αυτό το θέμα και γενικότερα για τον ίδιο, αλλά και για την κατάσταση που επικρατεί στο δήμο Δίου.

Α.Λ : Πρόεδρε, όπως είδαμε στην τελευταία συνεδρίαση με την αποχώρηση διαμαρτυρίας των δημοτικών συμβούλων της αντιπολίτευσης αποχωρίσατε και εσείς που είστε πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, αν και ανήκετε στο συνδυασμό του κ. Φόλιου. Πείτε μας για αυτή την ενέργεια σας.
Α.Π : Ως πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου λυπάμαι πολύ για την αποχώρηση μου από τη συνεδρίαση, αλλά ως δημοτικός σύμβουλος που εκλέχθηκα με τη σημαία του συνδυασμού της μείζονος αντιπολίτευσης είμαι ταγμένος με το μέρος των αποφάσεων του συνδυασμού μου, με τον οποίο και αναδείχθηκα δημοτικός σύμβουλος. Η αποχώρηση μας έγινε όπως γνωρίζετε εξ αιτίας του 15ου θέματος της ημερησίας διάταξης που αφορούσε τις διάφορες πιστώσεις και για τις οποίες η διοίκηση του δήμου αρνείται επανειλημμένως να μας ενημερώσει σχετικά σε τι αφορούν αυτές οι πιστώσεις, ώστε να γνωρίζουμε τελικά τι ακριβώς ψηφίζουμε. Πρόκειται για ένα θέμα κλειστό και δεν μπορούμε να το ελέγξουμε, ώστε να γνωρίζουμε που πηγαίνουν οι σπατάλες των πιστώσεων.
Α.Λ : Άρα κ. Πρόεδρε θεωρείτε πλήρως δικαιολογημένη την απόφαση σας να αποχωρίσετε και εσείς από τη συνεδρίαση;
Α.Π : Βεβαίως και τη θεωρώ πλήρως δικαιολογημένη και πέραν αυτού δεν με άφησαν και συναισθηματικοί λόγοι να παραμείνω και να συνεχίσω να προεδρεύω του δημοτικού συμβουλίου. Λυπάμαι πολύ και ζητώ συγνώμη από τον δήμαρχο κ. Παπαχρήστο, αλλά δεν μπορούσα να αφήσω το συνδυασμό μου εκτεθειμένο.
Α.Λ : Πρόεδρε ας αλλάξουμε θέμα. Πες μας από πότε ασχολείσαι ενεργά με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Α.Π : Πάντα με ενδιέφερε η ενασχόληση με τα κοινά του τόπου μου, αλλά ενεργά ξεκίνησα πριν από τρία χρόνια, όταν κατέβηκα ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος και εκλέχτηκα με το συνδυασμό του Διονύση Φόλιου, τον οποίο στηρίζω ανεπιφύλακτα και θέλω να τον ευχαριστήσω, για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο συνδυασμό του και πιστεύω ακραδάντως ότι στις προσεχείς εκλογές θα αναδειχθεί ως ο επόμενος δήμαρχος του δήμου Δίου. Όσον αφορά την εκλογή τη δική μου θέλω να τονίσω ότι με βοήθησε ο κόσμος, πολλοί φίλοι μου και με στήριξε η οικογένεια μου, τους οποίους και ευχαριστώ όλους.
Α.Λ : Πρόεδρε είσαι από την Καρίτσα, όπου και μένεις μόνιμα με την οικογένεια σου, έτσι δεν είναι;
Α.Π : Ναι είμαι γέννημα - θρέμμα από την Καρίτσα, όπου και μένω μόνιμα εκεί με την οικογένεια μου, τη σύζυγο μου και τα τρία μας παιδιά.
Α.Λ : Η εργασία σου ποια είναι Πρόεδρε;
Α.Π : Εδώ και τριάντα χρόνια είμαι αυτοκινητιστής στο επάγγελμα και ασχολούμαι με τις διεθνείς μεταφορές. Σήμερα έχω το γραφείο διεθνών μεταφορών στην Κατερίνη με τρία φορτηγά αυτοκίνητα TIR δικά μου και φορτώνω αυτοκίνητα από την Ελλάδα προς το εξωτερικό και το αντίθετο. Με λίγα λόγια ασχολούμαι με τις διεθνείς μεταφορές. Αυτή είναι η δουλειά μου και τις περισσότερες ώρες τις περνάω στο γραφείο μου.
Α.Λ : Πως τα βλέπεις σήμερα τα πράγματα στο δήμο σου;
Α.Π : Όταν βλέπεις έναν δήμο υπερχρεωμένο, όπως είναι ο δικός μας, σε πιάνει απελπισία.
Α.Λ : Ποιος ευθύνεται για την υπερχρέωση του δήμου σας κ Πρόεδρε;
Α.Π : Για την υπερχρέωση του δήμου υπεύθυνος είναι ο δήμαρχος που θεωρώ ότι υπερφόρτωσε τον δήμο μας με παρά πολλά δάνεια, δάνεια επί των δανείων και αυτή τη στιγμή ο δήμος είναι υπερχρεωμένος για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Α.Λ : Αν θα έρθει ο Διονύσης Φόλιος στο τιμόνι του δήμου, πώς θα αντιμετωπίσει αυτά τα χρέη που όπως είπατε δημιούργησε η νυν δημοτική αρχή; Έχει σχέδιο για αυτό το θέμα;
Α.Π : Ο Διονύσης Φόλιος ως ο επόμενος δήμαρχος θα αναλάβει έναν δήμο υπερχρεωμένο και το σχέδιο του είναι σταματήσει αμέσως αυτά τα αλόγιστα δάνεια και να βάλει μια τάξη και ένα νοικοκυριό στα οικονομικά του δήμου, γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξέλθει ο δήμος από το τέλμα στο οποίο βρίσκεται σήμερα.
Α.Λ : Ο δήμος σας διαθέτει τον αρχαιολογικό χώρο με το αρχαίο θέατρο και το Μουσείο στο Δίον και δέχεται καθημερινά επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και από το εξωτερικό. Πιστεύεις Πρόεδρε ότι όλα αυτά έχουν αξιοποιηθεί κατάλληλα, ώστε οι κάτοικοι να μπορούν να αποκομίζουν και έσοδα από όλα αυτά, ώστε να δημιουργούνται και νέες θέσεις εργασίας;
Α.Π : Δεν έχει γίνει καμιά σοβαρή αξιοποίηση από αυτή την άποψη. Το πέρασμα όλων αυτών των επισκεπτών από το Δίον διαρκεί όλο και όλο ένα τρίωρο. Ο επισκέπτης κάνει ένα πέρασμα και αν θα προλάβει να πάρει κανένα σουβλάκι από κάποιο μαγαζί ή να αγοράσει κάποια αντίκα ή κάποιο ενθύμιο από κάποιο μαγαζάκι που βρίσκεται πέριξ του μουσείου. Δεν υπάρχει καμιά σοβαρή υποδομή που θα κρατήσει περισσότερο κόσμο στο Δίον για μεγαλύτερη χρονική διάρκεια, διότι δεν διαθέτουμε χώρους διαμονής και έτσι ο κόσμος φεύγει και πηγαίνει σε άλλα μέρη για φαγητό και για διαμονή. Και σε αυτόν τον τομέα φταίει η σημερινή διοίκηση που δεν κατάφερε να προσελκύσει σοβαρούς επενδυτές στην περιοχή. Πρέπει να προσελκύσουμε επιχειρηματίες να κάνουν κάποιες ξενοδοχειακές μονάδες και αν χρειασθεί να δώσουμε και κάποιο μέρος δημοτικό για αυτό το σκοπό, ώστε να κρατήσουμε μέρος από τους χιλιάδες επισκέπτες στην περιοχή μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου