Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

"Ο Δήμος Κατερίνης έκανε το σπίτι μου "θερινό"





Ο Νίκος Μπαμπανίκας που έχει σπίτι στη οδό Μεγάλου Αλεξάνδρου 64 στην Κατερίνη και διαμένει στην Ολλανδία τα τελευταία 25 χρόνια, αλλά επισκέπτεται τακτικά τη γενέτειρα του Κατερίνη, καταγγέλλει ότι άνθρωποι του δήμου Κατερίνης που γκρέμισαν παρακείμενο ετοιμόρροπο σπίτι που ανήκει στην οικογένεια Γώττα, έκαναν ζημιά και στο δικό του σπίτι, αφού γκρέμισαν και την τουαλέτα της οικίας του.
Να τι είπε ο κ. Μπαμπανίκας : "Την περασμένη Παρασκευή το απόγευμα γκρέμισαν το διπλανό ετοιμόρροπο
σπίτι που ανήκει στην οικογένεια Γώττα και κατόπιν προσπάθησαν να γκρεμίσουν το μεσότοιχο που είχαμε με την οικογένεια Γώττα, αλλά αυτό που έγινε ήταν ότι με την τσάπα τη μηχανική γκρέμισαν την τουαλέτα του σπιτιού μου, στην οποία μόλις είχα κάνει ανακαίνιση. Το βλέπετε και εσείς ότι το έχουν κάνει "θερινό", γιατί θα πρέπει να βγάλουμε και φωτογραφίες, επειδή τώρα πρέπει να κάνω και ντους που δεν υπάρχει, γιατί ξηλώθηκαν όλα από την τσάπα του δήμου Κατερίνης.
Πήγα στο δημαρχείο τη Δευτέρα 16-11-2009
για να διαμαρτυρηθώ και ο ένας με έστελνε στον άλλον, όπως γίνεται στη σκακιέρα. Ο δήμος Κατερίνης θα πρέπει να μας αποζημιώσει για τη ζημιά που μας προκάλεσε.
Για τη ζημιά με ενημέρωσε ο ξάδερφος μου που μου τηλεφώνησε στην Ολλανδία, όπου μένω εδώ και 25 χρόνια, αλλά επισκέπτομαι τακτικά την Κατερίνη, γιατί την αγαπώ. "Έλα να δεις τι σου έκανε ο δήμος στο σπίτι, σου έκανε το μπάνιο "θερινό"" είπε ο ξάδερφος μου στο τηλέφωνο.
Έτσι πήρα το αεροπλάνο και ήρθα στην Ελλάδα για να δω με τα μάτια μου τι ακριβώς έγινε. Άλλα αυτό που με πείραξε εμένα είναι ότι κανείς δεν θέλει να αναλάβει τις ευθύνες. Αυτός που έκανε τη ζημιά να αναλάβει και την ευθύνη.
Δεν με ειδοποίησαν ούτε καν με γράμμα συστημένο ως όφειλαν να κάνουν, αφού είχαν πρόθεση να γκρεμίσουν το διπλανό ετοιμόρροπο με το οποίο διατηρούσαμε το μεσότοιχο. Απαράδεκτες καταστάσεις δηλαδή".

Α.Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου