Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν θα είμαι υποψήφιος!

ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν θα είμαι υποψήφιος!

Την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι υποψήφιος στις εκλογές για τον Δήμο Θεσσαλονίκης την ανακοίνωσα σήμερα το πρωί, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, 2010 στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στο ALTER καθότι εκεί είχα αναγγείλει το καλοκαίρι του 2009 την απόφασή μου να συμμετάσχω ως «Ανεξάρτητος υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010!» Στη συνέχεια εκείνη την απόφαση την ανάρτησαν αμέτρητα blogs στα οποία αρθρογραφώ αλλά και άλλα που μετέδωσαν την είδηση.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, είχαμε τις εκλογές του Οκτώβρη 2009 που οδήγησαν την Νέα Δημοκρατία σε απίστευτου μεγέθους ήττα, είχαμε την επικράτηση του Σαμαρά στη ΝΔ και από το Μάιο έχουμε το απίστευτα επώδυνο…ΜΝΗΜΟΝΙΟ!

Είπα σήμερα το πρωί στο ALTER ότι την απόφασή μου να ΜΗΝ είμαι φέτος υποψήφιος την διαμόρφωσαν σε μεγάλο βαθμό οι τρέχουσες συγκυρίες της τραγικής κατάστασης της ελληνικής οικονομίας την οποία δημιούργησαν οι Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ και τις επιπτώσεις της οποίας ΠΛΗΡΩΝΕΙ ο Ελληνικός Λαός χωρίς να έχει ζητηθεί από κανέναν πολιτικό να επιστρέψει τα κλεμμένα, να λογοδοτήσει για λαθεμένες επιλογές, να ζητήσουν ΟΛΟΙ τους συγνώμη από εμάς, τον Λαό!

Ζήτησα από έναν σοφό γέροντα, που θυμίζει σε πολλά τον μακαριστό π. Παϊσιο, να με βοηθήσει να αποφασίσω ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην εμπλοκή μου στα πολιτικά δρώμενα και μου απάντησε με τον δικό του πνευματικό τρόπο:

«Γεώργιε,» μου είπε ο άγιος αυτός άνθρωπος «λουλούδια και φυτά βοηθιούνται από την κοπριά που τους ρίχνουμε για φυσικό λίπασμα! Αλλά εάν τα πετάξεις μέσα στον ανοιχτό βόθρο θα πεθάνουν!»

Στη δύσοσμη πλέον χαβούζα της πολιτικής μας ζωής αποφάσισα να ΜΗΝ δηλώσω συμμετοχή!

Φυσικά και θα συνεχίσω την κοινωνική μου προσφορά χωρίς κανέναν περιορισμό.

Ευχαριστώ δημόσια τους αμέτρητους συμπολίτες μου που με παρότρυναν να είμαι και εγώ υποψήφιος και δήλωσαν την ειλικρινή τους αγάπη και στήριξη…

Σας παρακαλώ όλους να μην πέσετε στην ΠΑΓΙΔΑ που έντεχνα καλλιεργούν οι επιτήδειοι με την βοήθεια πολλών ΜΜΕ και συνοψίζεται στην παρότρυνση:

«Στις 7 Νοεμβρίου επιλέξτε ΝΑ ΜΗΝ ψηφίσετε ή εάν πάτε στην κάλπη να ρίξετε ΛΕΥΚΟ ή ΑΚΥΡΟ!!!»

Σας παρακαλώ να πάτε στην κάλπη και να ψηφίσετε εκείνους και εκείνες που ΔΕΝ συμμετείχαν στη λεηλασία του Δημοσίου χρήματος και ΔΕΝ ψήφισαν το πικρό για όλους εμάς ΜΝΗΜΟΝΙΟ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου