Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Παραδόπιστοι που ζούνε για το χρήμα έχουν πάρει εξουσία κ είναι κρίμα

ΑΡΓΩ 9/5/2010



Vasilis Dimas ''Αγγελούδι''

Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Μουσική: Βασίλης Δήμας
Πρώτη εκτέλεση: Νότης Σφακιανάκης

Κάποιοι άνθρωποι, απάνθρωποι και ψεύτες
υπεξαίρεσαν τα πάντα σαν τους κλέφτες

Για τον κόσμο που γεννήθηκα λυπάμαι
δε σας κρύβω πως το αύριο φοβάμαι

Μ' έχει κάνει το παρόν μου υλιστή
και το μέλλον μου δεινό αλχημιστή

Σωστά συμπεριφέρομαι,
ποτέ μου δεν επαίρομαι,
γελάω μα δεν χαίρομαι

Ένα αγγελούδι μες στους δρόμους
πήρε τα προβλήματα στους ώμους

Κι όλο ζητιανεύει στα φανάρια
πίσω από των αμαξιών τα χνάρια

Πείτε μου ποιος έχει την ευθύνη
που γυρεύει ελεημοσύνη

Ποια πατρίδα ποια δικαιοσύνη
όνειρα στο αγγελούδι δίνει

Με τραγούδια της καρδιάς μου πάντα θέλω
όλα αυτά που ενοχλούν να καταγγέλω

Παραδόπιστοι που ζούνε για το χρήμα
έχουν πάρει εξουσία κ είναι κρίμα

Ένα αθώο και ευάλωτο κορμί
χαρτομάντηλα πουλάει για ψωμί

Πάντα αντιπαρέρχομαι,
στα μέτρα τους δεν έρχομαι,
θυμώνω και τους μέμφομαι

Ένα αγγελούδι μες στους δρόμους
πήρε τα προβλήματα στους ώμους

Κι όλο ζητιανεύει στα φανάρια
πίσω από των αμαξιών τα χνάρια

Πείτε μου ποιος έχει την ευθύνη
που γυρεύει ελεημοσύνη

Ποια πατρίδα ποια δικαιοσύνη
όνειρα στο αγγελούδι δίνει

Και αν μας έγραψε τη μοίρα ο θεός μας
η αγάπη και η αλήθεια οδηγός μας!

 ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου