Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

ΔΙΚΗ ΠΕΤΟΥΝΙΑΣ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΑΜΑΝΤΖΑΣ : "ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ..."


ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΑΜΑΝΤΖΑΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" :

"Σαφώς το αποτέλεσμα αυτής της πολύμηνης διαδικασίας, από τη στιγμή που κατατέθηκε η έγκληση, μας ικανοποιεί. Αισθάνομαι υπερήφανος για τον τοπικό τύπο, για τους συναδέλφους και συναγωνιστές μου που καθίσαμε στο εδώλιο του κατηγορουμένου, για υπερασπιστούμε την ελευθεροτυπία του τύπου και κυρίως το δικαίωμα του πολίτη να εκφράζεται. Δεν έχει άλλο βήμα ο πολίτης δυστυχώς.
Είμαι ικανοποιημένος και δεν θα μπορούσα να πω κάτι άλλο στην απολογία μου από το : "δεν θα ήθελα μετά από είκοσι χρόνια η κόρη μου, η οποία είναι δυόμιση ετών σήμερα να διαβάζει στα αρχεία του κράτους μια δήλωση του πατέρα της που να μετανιώνει, επειδή δεν λογόκρινε
ένα κείμενο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου