Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΕΙΝΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΤΡΑΣ ΘΩΜΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

<span class=

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,

Οι υποχρεώσεις μου στην Αθήνα δεν μου επιτρέπουν, αν και θα το επιθυμούσα, να παραστώ σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πέτρας, προκειμένου να καταθέσω ενώπιον των μελών του την άποψή μου για την ανακοίνωση των προτεινόμενων δήμων στο Ν. Πιερίας, βάσει του σχεδίου "Καλλικράτης" που γνωστοποίησε το υπουργείο Εσωτερικών.
Η θέση μου και η απόψή μου ήταν και παραμένει η ίδια. Η δημιουργία ορεινού Δήμου με τη συνένωση των δήμων Πέτρας και Πιερίων, έτσι όπως προτείνεται από την πρόταση 1 του υπουργείου Εσωτερικών με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, μιας και είμαι γνώστης τόσο των δραστηριοτήτων όσο και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι δυο ορεινοί δήμοι της Πιερίας.
Οφείλω να συνηγορήσω υπέρ ενός αυτοτελούς ορεινού δήμου, με βαθύ αίσθημα ευθύνης προς τον τόπο μου και συνυπολογίζοντας αποκλειστικά και μόνο το όφελος των δημοτών.

Με εκτίμηση
Κώστας Κουκοδήμος
Βουλευτής Ν. Πιερίας -
Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης
Αθλητισμού της Ν.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου