Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Η γενιά του πολυτεχνείου μας κατέστρεψε


"Ειμαι 25 ετων! Δυστυχως ειμαι απο την γενια που δεν εζησε κατοχη και χουντα! Κατοχη και χουντα ειναι η δεμονοποιημενες λεξεις που με τρομοκρατουν στο ακουσμα τους! Μου ειπαν πολλα! Ηρωες πολυτεχνειου αρματα να μπαινουν μεσα και τετοια φρικαλεα πραγματα που μεγαλωνοντας μου προκαλουσαν ανατριχιλα και αηδια! Τωρα...


βλεπω εκεινη την γενεια του πολυτεχνειου να με φερνει σε απογνωση, και τους "ηρωες" αυτου να κυβερναν τη χωρα μου και να την παραδιδουν σε μια χουντα ξενη!??! και αναρωτιεμαι ?!?! η διαφορα της χουντας με την δημοκρατια ειναι οτι στη δημοκρατια αποφασιζουν και διαταζουν ξενοι για σενα?????


Ευτυχως καταγωμαι απο μια χωρα που διδαξε την δημοκρατια σε ολο το κοσμο πιστευω πως ηρθε η ωρα να το ξανακανει με επανασταση!!


Λαμπρακας



Υ.Γ. Η ωρα ειναι πολυ πρωινη και Σαββατιατηκη οποτε δεν περιμενω να το διαβασουνε πολοι αυτο το κειμενακι ,αλλα ελπιζω οσοι το διαβασουν να καταλαβουν οτι δεν παει αλλο και πρεπει να βγοθμε στους δρομους !! Να παρουμε εμεις τα ινια του κρατους ! Εμεις που εχουμε δουλεψει για να ζησουμε εντιμα!!!!!

καλημερα
Αναγνώστης
Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου